Te pasionează să lucrezi cu oamenii? Te definesc firea empatică şi abilităţile de comunicare? Îți place să găsești soluții? Te aşteptăm atunci în Echipa de Relații cu Clienții din Bucureşti! 

Detalii

Locație București
Salariu 3150 RON brut / lună
Durată 1 an (cu posibilitate de prelungire)
Program de lucru Normă întreagă
Termen limită duminică, 05 februarie 2017

Descrierea rolului

Despre Echipa de Relații cu Clienții din British Council:

Suntem primul punct de contact pentru clienți, telefonic, prin e-mail, și face-to-face.

Misiunea noastră este de a câștiga încrederea și aprecierea clienților noştri și de a proiecta o imagine profesionistă a British Council. Suntem mândri că echipa din Bucureşti este printre cele mai bune echipe de Relații cu Clienții din cadrul birourilor British Council din întreaga lume.

La baza activităţii noastre se află valorile pe care le reprezentăm: oamenii, creativitatea, reciprocitatea, profesionalismul şi integritatea. Ne propunem să oferim șanse egale şi promovăm diversitatea şi includerea.

Echipa de Relații cu Clienții din București cuprinde în prezent şase Customers Services Advisors, doi Services Sales Consultants, doi Coordonatori şi un Manager. Suntem o echipă de profesionişti, prietenoşi şi entuziaşti şi așteptăm cu nerăbdare să ni te alături!

Responsabilităţile tale principale vor fi:

  • să interacționezi telefonic, prin e-mail şi face-to-face cu clienţii British Council
  • să identifici nevoile clienţilor şi să recomanzi cele mai potrivite opţiuni 
  • să efectuezi înscrieri pentru cursurile de limba engleză, examene, bibliotecă, cluburile de conversaţie şi alte servicii British Council
  • să încasezi contravaloarea serviciilor British Council în numerar sau credit card
  • să atingi obiectivele profesionale individuale şi de echipă
  • să îţi planifici dezvoltarea profesională pentru susţinerea performanţei profesionale şi satisfacţiei la locul de muncă

Cunoştinţele şi abilităţile necesare pentru acest rol sunt:

  • să lucrezi bine în echipă
  • să fii punctual, organizat şi orientat către detalii şi sarcinile de lucru
  • să fii prietenos, optimist şi deschis
  • să demonstrezi un nivel de cunoștințe avansat atât în limba engleză, cât și în limba română (minimum nivel C1)
  • să știi să foloseşti pachetul MS Office (Excel, Word) şi Outlook sau programe similare

Experiența anterioară în lucrul cu oamenii este considerată un plus.

Iată cum arată o zi obișnuită în cadrul echipei noastre:

Vei lucra 40 de ore pe săptămână, în două ture (face-to-face sau call centre), începând de la ora 09.00, 10.00, sau de la ora 12.00, prin rotație. Este necesar să lucrezi și în unele zile de sâmbătă, în funcție de programul echipei de relaţii clienţi. Tu și colegii tăi veți prelua aproximativ 150 de telefoane și 100 de e-mail-uri pe zi şi în cazul turelor face to face, împreună cu colegii tăi vei întâmpina și vei vorbi cu aproximativ 150 de clienți pe zi. Te rugăm să ai în vedere că vei lucra cu mai multe programe / sisteme simultan în cadrul unei zile.

Beneficii:

  • salariul brut de 3,150 RON
  • oportunități de dezvoltare profesională
  • echipă cu o atitudine pozitivă și entuziastă
  • mediu de lucru multicultural 
  • asigurare medicală privată

Cum să aplici

Pentru a aplica, te rugăm să descarci descrierea postului, documentul ce conține descrierea abilităţilor şi formularul de candidatură. După ce ai completat formularul de candidatură, te rugăm să îl trimiți pe adresa recruitment@britishcouncil.ro.

Acceptăm doar candidaturile care întrunesc cerinţele din pachetul oficial de recrutare. Nu acceptăm CV-uri sau alte documente. 

Data limită de depunere a formularului de candidatură este 5 februarie 2017. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu. Înainte de interviu, candidații selectați vor fi invitați să susțină un scurt test de evaluare a limbii engleze.

Îți mulțumim pentru interes!