Detalii
Cursul se adresează profesorilor care predau limba engleză ca materie de studiu, precum şi profesorilor care predau alte materii în limba engleză. Situațiile prezentate în cadrul cursului sunt inspirate din mediile în care se învață limba engleză, dar conținutul poate fi aplicat tuturor disciplinelor. Este potrivit pentru profesorii din învăţământul primar și secundar, şi nu doar specialiștilor NES (Nevoi Speciale Educaționale).
Durata: 35 ore pe parcursul a 12 săptămâni.
Parte din: Etapele 2, 3 și 4 din cadrul DPC
Nivelul de limba engleză necesar: B1 +
Înscrierile sunt deschise până pe 28 Mai 2015
Acest curs:
- informează profesorii cu privire la gama de nevoi educaționale speciale și cum influențează afectează activitatea de predare și învățare;
- oferă profesorilor un set de strategii de predare care promovează învățarea incluzivă și de care să beneficieze toți elevii;
- ghidează profesorii către o abordare incluzivă la clasă sau în școală;
- sprijină profesorii astfel încât să fie mai încrezători în sine atunci când au de-a face cu persoane cu nevoi speciale;
- ajută profesorii să identifice și să depășească propriile prejudecăți.
Cursul abordează Nevoile Educaţionale Speciale şi acoperă 10 domenii diferite. Subiectele abordate sunt:
- introducere
- supradotați și talentați
- dislexie
- impactul multicultural asupra dificultăților de învățare
- ADHD
- dispraxie
- deficiente de vedere / de auz/fizice
- limbaj și vorbire
- dificultăți sociale, emoționale, comportamentale
- evaluarea inclusiva
- autism / Asperger
Certificate
Participanții vor primi un certificat la sfârșitul fiecărui modul finalizat cu succes.