British Council Cluj-Napoca caută un colaborator entuziast, motivat, cu spirit de echipă şi cu excelente abilităţi de interacţiune cu clienţii, pentru poziţia de Asistent Relaţii cu Clienţii. 

Detalii

Locație Cluj-Napoca
Salariu Plata per oră
Durată 1 an cu posibilitatea de prelungire
Termen limită vineri, 06 iunie 2014

Descrierea rolului

Poziţia de Asistent Relaţii cu Clienţii presupune următoarele responsabilităţi:

  • Oferă informaţii, prin telefon şi e-mail, clienţilor interni şi externi pe baza standardelor stabilite;
  • Promovează serviciile British Council prin participarea la diferite evenimente, târguri educaţionale şi prezentări;
  • Coordonează şi implementează proiecte locale în care British Council Cluj-Napoca este implicat în calitate de partener sau organizator;
  • Responsabilităţi SAP – parking and posting of local income, PO raising, daily reconciliations.
  • Menţine legătura cu furnizorii şi respectă procedurile legate de încasarea taxelor şi administrarea contractelor; 
  • Încasează taxe pentru serviciile British Council, în numerar sau prin card.

Cum să aplici

Trimite-ne aplicaţia ta pe adresa bc.cluj@britishcouncil.ro, menţionând numele tău complet şi denumirea postului în titlul emailului.

Nu acceptăm CV-uri sau alte documente pentru candidatură.

Vezi şi