Ce te motivează? Performanța, misiunea, oamenii sau o provocare bună? Oricare ar fi, dacă ești student sau absolvent la început de carieră, pornește cu dreptul alături de noi în rolul de Customer Services Advisor. Te așteptăm într-o organizație globală care prețuiește diversitatea, îți oferim training și dezvoltare la job, beneficii și o echipă primitoare.

Detalii

Locație București
Salariu 4000 RON brut/lună (pentru program full-time)
Durată 1 an (cu posibilitatea de prelungire)
Program de lucru Full time (8 ore/zi) sau part-time (4 ore/zi)
Concediu de odihnă 22 de zile
Termen limită duminică, 18 august 2019

Descrierea rolului

Ce te motivează?

  • Performanța? Vino în cea mai bună echipă de Customer Services din peste 100 de centre British Council din întreaga lume.
  • Misiunea? Începe-ți cariera într-o organizație globală care pomovează diversitatea și creează oportunități pentru oameni și societăți prin educație, cultură și limba engleză.
  • Oamenii? Fii parte dintr-o echipă prietenoasă și creativă, gata să te ghideze pas cu pas prin experiența de învățare de la job.
  • Provocarea? Să lucrezi cu oamenii, ca primul punct de contact între British Council și clienții săi, aduce întotdeauna noi provocări - dar suntem aici să te susținem să le treci pe fiecare cu încredere, creativitate și agilitate. 

Dacă ești student, absolvent sau profesionist la început de carieră, te așteptăm să pornești cu dreptul alături de noi în rolul de Customer Services Advisor în București. Suntem o organizație globală care prețuiește diversitatea, îți oferim training și dezvoltare la job, beneficii și o echipă primitoare.

Ne așteptăm să fii:

  • curios și să îți dorești să înveți, chiar dacă nu ai experiență
  • deschis și abil în a comunica și a înțelege nevoile celor din jur
  • responsabil și motivat să ai performanțe bune
  • cu spirit de echipă și dorința de a lucra pentru un scop comun
  • fluent în engleză și română, prieten cu tehnologia

În calitate de Customer Services Advisor, vei fi prima persoană de contact între British Council și clienții săi interni sau externi. 

Responsabilitățile tale pricipale vor fi:

  • să interacţionezi telefonic, prin e-mail şi face-to-face cu clienţii British Council
  • să identifici nevoile clienţilor şi să recomanzi cele mai potrivite opţiuni 
  • să efectuezi înscrieri pentru cursurile de limba engleză, examene, bibliotecă, cluburile de conversaţie şi alte servicii British Council
  • să încasezi contravaloarea serviciilor British Council în numerar sau credit card 
  • să atingi obiectivele profesionale individuale şi de echipă, așa cum ai agreat cu managerul tău

Îți oferim:

  • un salariu de început de 4000 RON brut pentru program full-time (contract de un an cu posibilitate de prelungire)
  • al 13-lea salariu plătit anual, în decembrie
  • creșteri salariale anuale, în funcție de performanță
  • asigurare medicală privată la Medlife sau Regina Maria
  • cursuri de engleză, examene Cambridge English sau IELTS și abonamente la bibliotecă gratuite 

Despre British Council

Suntem organizația internațională a Marii Britanii pentru relații culturale și oportunități educaționale.

Suntem prezenți pe șase continente și în peste 100 de țări, făcând posibile oportunitățile internaționale în fiecare zi. Lucrăm în domeniile artă și cultură, limba engleză, educație și societate. Punem accent pe diversitate și drepturi egale în toate ramurile activității noastre. 

Cum să aplici

Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, te rugăm să aplici accesând link-ul Customer Services Advisor.

Poți aplica până pe 18 august 2019. Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Candidații selectați vor fi invitați să susțină un test în limba engleză și un interviu între 26 august - 6 septembrie 2019.

Așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem!