Ce te motivează? Performanța, misiunea, oamenii sau o provocare bună? Oricare ar fi, dacă ești student sau absolvent la început de carieră, pornește cu dreptul alături de noi în rolul de Customer Services Advisor. Te așteptăm într-o organizație globală care prețuiește diversitatea, îți oferim training și dezvoltare la job, beneficii și o echipă primitoare.

Detalii

Locație București
Salariu Disponibil în platforma de aplicație, în funcție de rolul ales
Durată 1 an (cu posibilitatea de prelungire)
Program de lucru Full time (8 ore/zi) sau part-time (4 ore/zi)
Concediu de odihnă 22 de zile
Termen limită duminică, 08 noiembrie 2020

Descrierea rolului

Ce te motivează?

  • Performanța? Vino în cea mai bună echipă de Customer Services din peste 100 de centre British Council din întreaga lume.
  • Misiunea? Începe-ți cariera într-o organizație globală care pomovează diversitatea și creează oportunități pentru oameni și societăți prin educație, cultură și limba engleză.
  • Oamenii? Fii parte dintr-o echipă prietenoasă și creativă, gata să te ghideze pas cu pas prin experiența de învățare de la job.
  • Provocarea? Să lucrezi cu oamenii, ca primul punct de contact între British Council și clienții săi, aduce întotdeauna noi provocări - dar suntem aici să te susținem să le treci pe fiecare cu încredere, creativitate și agilitate. 

Dacă ești student, absolvent sau profesionist la început de carieră, te așteptăm să pornești cu dreptul alături de noi în rolul de Customer Services Advisor în București. Suntem o organizație globală care prețuiește diversitatea, îți oferim training și dezvoltare la job, beneficii și o echipă primitoare.

Ne așteptăm să fii:

  • curios și să îți dorești să înveți, chiar dacă nu ai experiență
  • deschis și abil în a comunica și a înțelege nevoile celor din jur
  • responsabil și motivat să ai performanțe bune
  • cu spirit de echipă și dorința de a lucra pentru un scop comun
  • fluent în engleză și română, prieten cu tehnologia

În calitate de Customer Services Advisor, vei fi prima persoană de contact între British Council și clienții săi interni sau externi. 

Responsabilitățile tale pricipale vor fi:

  • să interacţionezi telefonic, prin e-mail şi face-to-face cu clienţii British Council
  • să identifici nevoile clienţilor şi să recomanzi cele mai potrivite opţiuni 
  • să efectuezi înscrieri pentru cursurile de limba engleză, examene, bibliotecă şi alte servicii British Council
  • să încasezi contravaloarea serviciilor British Council în numerar sau credit card 
  • să atingi obiectivele profesionale individuale şi de echipă, așa cum ai agreat cu managerul tău

Îți oferim:

  • o echipă deschisă și dinamică
  • un mediu divers, incluziv și multicultural
  • asigurare medicală privată la Medlife sau Regina Maria
  • cursuri de engleză, examene Cambridge English sau IELTS și abonamente la bibliotecă gratuite 

Despre British Council

Suntem organizația internațională a Marii Britanii pentru relații culturale și oportunități educaționale.

Suntem prezenți pe șase continente și în peste 100 de țări, făcând posibile oportunitățile internaționale în fiecare zi. Lucrăm în domeniile artă și cultură, limba engleză, educație și societate. Punem accent pe diversitate și drepturi egale în toate ramurile activității noastre. 

Cum să aplici

Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, te rugăm să aplici accesând link-ul corespunzător de mai jos, în funcție de postul dorit (pentru varianta part-time, poți accesa oricare dintre cele două link-uri):

Poți aplica până pe 8 noiembrie 2020, 23:59 CET. Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Candidații selectați vor fi invitați să susțină un test în limba engleză și un interviu.

Așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem!

Egalitate de șanse

Egalitatea de șanse și diversitatea sunt valori care stau la baza activității British Council. Ne dorim să reflectăm diversitatea societăților în care activăm la fiecare nivel al organizației, și suntem deschiși aplicațiilor venite din partea tuturor membrilor comunităților în care activăm. Urmărim să respectăm și să promovăm prevederile legate de egalitatea de șanse, atât în literă cât și în spirit, pentru a evita discriminarea, pe care o recunoaștem ca o barieră în calea oportunităților egale, a incluziunii și a drepturilor omului. Toți angajații British Council din întreaga lume aderă la aceste politici.  

British Council are statut Disability Confident Employer. Oferim o schemă de interviu garantată aplicanților cu dizabilități care îndeplinesc criteriile necesare pentru acest rol. Aplicanții sunt încurajați să includă în documentele de candidatură orice mențiuni speciale sau mențiuni privind aranjamentele necesare în vederea participării în procesul de recrutare.