Cum să anulezi testul Aptis ESOL și să soliciți o rambursare
Pentru a solicita o anulare sau o rambursare, trebuie să completezi și să trimiți formularul de rambursare online, disponibil pe această pagină.
Anularea și rambursarea taxei de examinare este posibilă în următoarele condiții:
- Dacă o cerere de rambursare este depusă în termen de 14 zile calendaristice de la data confirmării plății, vei primi o rambursare a taxei de testare și nu vor fi deduse costurile de administrare. Alternativ, poți solicita un transfer gratuit pentru susținerea examenului la o altă dată de testare disponibilă.
- Dacă o cerere de rambursare este depusă la mai mult de 14 zile de la data înscrierii, dar nu mai târziu de 48 de ore înainte de data testului, vei primi o rambursare a taxei de testare minus o taxă de administrare de 155 RON pentru Aptis ESOL General și de 175 RON pentru Aptis ESOL Advanced. Alternativ, poți solicita transferul înscrierii la o altă dată disponibilă pentru examen, la plata acelorași taxe de administrare.
- Dacă anulezi înscrierea la testul Aptis ESOL în afara perioadei de anulare de 14 zile, dar în termen de 48 de ore înainte de ziua testului, nu se va emite nicio rambursare sau niciun transfer, cu excepția cazului de boală certificată sau din motive familiale deosebite.
- Dacă o cerere de rambursare este depusă pentru boală certificată sau din motive familiale deosebite (vătămare, adversitate - de exemplu, furt sau accident de circulație - pierderea unui membru al familiei până la gradul doi), poți trimite o cerere în termen de până la 4 săptămâni de la data testului. Ți se va rambursa taxa de testare minus comisionul de administrare, de 25% din taxă. Sau poți solicita un transfer gratuit pentru susținerea examenului la altă dată de testare disponibilă. La cerere, trebuie să atașezi o dovadă scrisă (consultă secțiunea Documentație de mai jos).
- Dacă ai rezervat testul printr-un centru de pregătire sau un agent, cererea de anulare trebuie făcută de centrul menționat. British Council va procesa cererea de anulare și, dacă este cazul, o rambursare către centrul de pregătire.
Documente de care vei avea nevoie pentru cerere:
Pentru a anula data testului, completează formularul de cerere de rambursare, disponibil la sfârșitul paginii. Ai în vedere că cererile prezentate prin e-mail sau orice alt mijloc de comunicare nu vor fi procesate.
În cadrul procesului, ți se va solicita să încarci documentele justificative relevante:
- Copie a e-mailului de confirmare a plății primit după finalizarea rezervării.
- Chitanță de transfer bancar (dacă ai făcut plata offline).
Dacă este cazul, dovezi scrise care să justifice absența ta în ziua testului:
- Certificat medical oficial semnat și ștampilat de un medic autorizat. Dacă cerere ta are ca motiv Covid-19 și, dacă nu ai un certificat oficial, putem accepta dovezi în alte formate, cum ar fi un e-mail sau o captură de ecran.
- Raport al poliției, certificat de deces și alte declarații oficiale.