Early Years Plus Discovery Semester 1

Accesează informații pentru a îți ajuta copilul să recapituleze acasă, pe perioada semestrului 1 al cursului Early Years Discovery. Pentru a afla ce au făcut copiii în clasă în timpul săptămânii, te rugăm să  accesezi pagina Edmodo a grupei copilului tău. De asemenea, poți folosi și resursele de pe canalul nostru Learning Time with Timmy pe YouTube pentru a completa experiența de învățare de la clasă.

 Poți repeta cuvintele și cantecele cu copilul tău acasă, și poti încerca și ideile de mai jos:

Theme 1 (Meet Timmy and his friends) Cuvinte și structuri

În această parte a cursului, copiii vor învăța:

  • Greetings: Hello! Good-bye! How are you?
  • Feelings: happy, sad, angry, sleepy, scared
  • Basic classroom language: stand-up, sit down, come over here, sit in a circle, look, listen, touch …, let’s play
  • Routines: put… in the bin, tidy-up/ clean up, wash (your hands)
  • Actions: clap your hands, run, jump, shake your…, open, close.
  • Art: paintbrush, picture, scissors, cut, paint, paper, glue, decorate, press, paint pot, painting, mixing
  • Colours: red, yellow, orange, green, blue, pink, purple, white, black.
  • Numbers: 1-10
  • Shapes: circle, triangle, square, rectangle, heart, diamond
  • Transport: car, truck, train, plane
  • Animals: sheep/ lamb, cat, owl, duck, badger, hedgehog, pig, goat, caterpillar, fox, pelican, dog
  • Parts of the body: head, eyes, mouth, nose, ears, face, arms, legs

Theme 1 (Meet Timmy and his friends) Idei de recapitulare:

  • Spune-le hello/ goodbye/ how are you jucăriilor din casă.
  • Întreabă jucăriile cum se simt
  • Pictează sau modelează din plastilină diverse fețe. Spune cum se simt.
  • Pictează sentimente ( ce culori are bucuria/ tristețea/mânia etc.)
  • Vorbește în limba română despre ce te face fericit, trist etc.
  • Spune-i copilului Simon says jump etc. Copilul face mișcarea corespunzătoare.
  • Joacă Copy me, mirror me! ( copiază-mă , oglindește-mă). Execută o mișcare și spune cuvântul. Încurajează-ți copilul să te copieze. Pentru mai multă distracție, când copilul a învățat acțiunile și cuvintele, poți spune un cuvânt și face altă mișcare. Copilul trebuie să execute acțiunea pe care ai spus-o, nu pe cea pe care ai făcut-o.
  • Atinge obiecte din casă și întreabă is it (red) or (blue)?
  • Numără până la 10 cu degetele, cu jucării, cu creioane etc.
  • Pune jucării de diverse culori într-o pungă netransparentă. Încurajează-ți copilul să bage mâna în pungă, să scoată o jucărie, și să spună ce culoare este
  • Joacă Find something blue (Găsește ceva albastru), apoi schimbă culorile.
  • Taie triunghiri, pătrate și dreptunghiuri, și spune ce formă geometrică ați tăiat, în română și în engleză
  • Pictați cu forme geometrice (înmuiați forme geometrice de plastic sau lemn in vopsea, apoi jucați-vă lăsând urme pe hârtie și spuneți cuvintele în română și engleză)
  • Faceți mijloace de transport din forme geometrice ( de exemplu, o mașină dintr-un dreptunghi mare, unul mic și două cercuri etc.)
  • Faceți mijloace de transport din plastilină și spuneți cuvintele în limba engleză
  • Ascunde în casă mașini, avioane, trenuri etc de jucărie și forme geometrice, și ghidează-ți copilul să le găsească spunând hot când copilul este foarte aproape, warm când se apropie și cold când se îndepărtează de obiect.
  • Vorbiți despre animale, spuneți cuvântul în engleză, apoi ce părți ale corpului au
  • Faceți animale din plastilină și vorbiți despre ce părți ale corpului au
  • Jucați Simon spune ... ( Simon says touch your head etc)
  • Pune animale de jucărie într-o pungă netransparentă. Copilul bagă mâna în pungă, atinge un animal și ghicește ce este , în română, apoi spune cuvântul în engleză
  • Pictați cu animale de plastic și vorbiți despre urmele pe care le lasă diverse animale, și cum sunt ele diferite